משכנתא רק עם המלצות
קרדיט: Pixabay

משכנתא למסורבים הינו מצב בו הגופים אשר מספקים את המשכנתא, הבנקים, לא מאפשרים ללקוחות מסוימים שלהם לקבל משכנתא, ותופעה זו יכולה להתרחש ממגוון סיבות והן:

  • דירוג אשראי- דירוג אשראי נמוך למשל, יעיד על כך שמבקש המשכנתא איננו מספיק בטוח על מנת שהוא יחזיר את התשלומים בזמן.
  • פשיטת רגל- בעלי עסקים אשר פשטו את הרגל ונקלעו לחובות ענק.
  • החזרת צ'ק- לקוחות אשר צ'קים שלהם חזרו.
  • מינוסים- לקוחות אשר יש להם מינוסים ענקיים בבנק, וההכנסה שלהם נמוכה מאוד.

אז מה עושים? יש לכם מגוון אפשרויות, אך על מנת להבין מהי האפשרות המתאימה ביותר לכם יש לפנות ליועץ משכנתאות מוסמך ומיומן למסורבי משכנתא אשר יעמוד לצידכם ברגעים אלו. כמו כן היועץ יודע כיצד להתנהל מול הבנקים ואיך לתת להם אישורים ואסמכתאות שאתם אכן תעמדו בתשלומים. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת סל יועצים אשר הינה מתמחה בכל הקשור לייעוץ וליווי משכנתאות והלוואות ועושה זאת ברמה הגבוהה ביותר שיש. אנחנו בסל יועצים מקבלים את המידע  העדכני ביותר שיש תוך כך שאנו עובדים עם כלל הקרנות בארץ. בנוסף לכך אנו מספקים את שירותינו באמינות, מקצועיות, ואיכות מעל הכל. כמו כן אנו מעלים לאתר שלנו את כל המידע אשר מתעדכן באותו רגע וכן גם מלווים את הלקוחות שלנו ומעדכנים אותם בכל שינוי, וכן אנו דואגים ללוות את הלקוחות שלנו מתחילת ההליך ועד סופו.

פיקדון בתמורה לכסף רב

אפשרות לא רעה בכלל לקבל הלוואה בצורה נוחה יותר ובמידה והבנק לא מאפשר לכם הלוואה רגילה זה דרך כך שתעשו הלוואות כנגד נכס אשר הלוואות אלה פירושן שאתם נותנים את הנכס שלכם כפיקדון, כמו כן על מנת להבין מהו המסלול הכדאי ביותר לכם יש לפנות לחברה מומחית בתחום ייעוץ וליווי משכנתאות והלוואות אשר תלווה אתכם לכל אורך ההליך וזאת על מנת שתבינו האם ההלוואה כנגד נכס היא אכן שווה לכם ואכן משתלמת לטווח הארוך.

בקשת כספים לעסקים

משכנתא לנכס מסחרי הינה צריכה להיות מדויקת וכן שיהיו בה הטבות טובות ונוחות יחד עם ריביות נמוכות, כמו כן על מנת להבין זאת יותר לעומק יש לפנות למומחים, כמו למשל אנחנו בחברת סל יועצים. חברתנו מתמחה בכל הקשור לייעוץ וליווי לקוחות בכל הקשו לתחום המשכנתאות והלוואות ואנו מספקים את שירותינו ברמה גבוהה וללא דופי. לפרטים נוספים חייגו: 050-7627623 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here