קרדיט PIXABAY

כמה סיבות נפוצות כוללות הכנסה, ניקוד אשראי ויציבות בעבודה.

לא קשה לדמיין את הטרחה הכרוכה בחיפוש אחר בית. עם שוק הנדל"ן בתנופה מלאה יותר, יותר ויותר אנשים שואפים לקנות את בתי החלומות שלהם. עם זאת, אחריהם מגיעים מכשולים פיננסיים רבים הדורשים תשומת לב זהירה. לכן, רגע אחד לפני שאתם ניגשים לקחת משכנתא מומלץ מאוד להיעזר בייעוץ משכנתאות מקצועי שיעזור לכם להתמודד וגם יוכל למצוא לכם את מסלול לקיחת המשכנתא המשתלם ביותר עבורכם.

כמה סיבות שיכולות לגרום לדחיית בקשת משכנתא הן:

ניירת לא אחידה

מידע כוזב על ניקוד האשראי

היסטוריית רכישות/עסקאות חריגות

אין חסכון בהישג יד (סכום כסף נזיל מספיק בשביל לקבל משכנתא).

מהו סירוב משכנתא

סירוב משכנתא הוא המקום שבו אדם מחליט "לדחות" את המשכנתא המוצעת על ידי המלווה בשל אחת מהסיבות הפוטנציאליות הרבות. זה בדרך כלל כרוך בהחזר או הסדר לקחת את הערך של אותו נכס בהלוואות בנייה.

כיום, לחלק מהאנשים קשה לקבל משכנתאות בעיקר בגלל קשיי חוב ואשראי – לרוב פשוט יותר קל ליחידים לברוח מהלוואה. עם זאת, רבים למעשה יכנסו למלווה המבקש עזרה עם סירוב משכנתא, ולעתים קרובות מציעים תנאי החזר שיכולים לפתור את הבעיות הפיננסיות שלהם בסופו של דבר. הם עשויים גם לספק משקיעים מוסמכים בתמורה להלוואות בטחונות במזומן.

סירוב משכנתא מתרחש כאשר מוסד פיננסי מסרב להמשיך בהלוואה ללא כל בדיקה ותמורה אנושית מצד הלווה, תוך ציון שבמחשבים, אלגוריתמים ומודלים שלו ראו אותך כבלתי זכאי להלוואה שאושרה מראש.

מכאן כי סירוב משכנתא יכול להשתמע לשני פנים, בפעם האחת שבה הבנק מסרב לתת את המשכנתא או שהאדם המבקש את המשכנתא מסרב לתנאי הבנק.

למרות זאת, כיום בישראל המונח “סירוב משכנתא” מתייחס למקרים בהם הבנק מסרב להעניק את המשכנתא המבוקשת.

משכנתא חוץ בנקאית

אם אתם מסורבי משכנתא, ניתן לקבל משכנתא חוץ בנקאית בתנאים מעולים בהמון חברות היכולות לסייע לכם להגשים את החלום ולקנות בית.

משכנתא היא אחד ההיבטים המשמעותיים ביותר של מימון אישי. עם זאת, עם השינויים האחרונים בחברה והדינמיקה שלה, לא תמיד יש צורך באפשרות למשכנתא בלבד. ישנן אפשרויות נוספות בכל הנוגע למשכנתאות כמו תיקון המשכנתא ללא הלוואה או מימון מחדש

משכנתא חוץ בנקאית מתייחסת למשכנתאות שאינן מגיעות מהבנקים ובכל זאת מציעות להן את כל ההטבות וההכללות הגמישות במקום רק הלוואות מסורתיות בריבית קבועה; זה כולל נתונים על קידום מכירות (מימון מחדש) או עמלות עיכוב עבור עבודה בשעות נוספות. אלה יכולים לעזור לצרכנים לחסוך בעלות הכוללת של התשלומים החודשיים שלהם.

ניתוח כיצד ומדוע חברות משתמשות במשכנתא חוץ בנקאית בפעילותן העסקית

ישנם הרבה מלווי משכנתאות המציעים הלוואות מחוץ לבנקים המסורתיים. אחת הסיבות העיקריות שקשה לרוב האנשים להשיג מניות בנקים היא שככל שמוסדות הלוואות רבים יותר מציעים הלוואות ומשכנתאות, ענף הנדל"ן הופך פחות תחרותי מכיוון שכמעט כל סוג של נכס יכול להיות ממומן באמצעות הלוואות למגורים או הלוואות תאגידים מסחריים ללא משפיעים עליהם. גם למשכנתא לטווח חוץ בנקאית יש יתרונות מסויימים מאשר למשכנתאות קונבנציונליות בכל הנוגע לנגישות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here