כל אחד ואחת מאיתנו מרגישים לעיתים תקועים בחיים. התחושה יכולה להתבטא בבלבול, חוסר קשב ותחושת ריקנות ותקיעות בחיים. היא יכולה להופיע בתוך התחושות עם עצמי, בזוגיות, בעסקים ובעוד מקומות רבים.

במקרים רבים אנו מדברים עם חבר או קרוב משפחה ששומע ונותן עצות ומנסה לעזור, אבל זה לא עוזר. אנחנו עדיין מרגישים באותו המקום, השיחה והדיבור יש בהם בכדי לעזור אבל אין הם מספקים, וכאן יכול להיכנס אימון אישי להצלחה בדרך להשלמה ותחושת מלאות.

כיצד ניתן להגיע עם אימון אישי להצלחה?

האימון מתמקד בקידום המטרות שלך בדרך להצלחה. לעיתים הוא מתמקד בנושא מסוים, ולעיתים באופן כללי יותר על הרווחה האישית והכללית. מטרת האימון היא להתקדם קדימה – להתמקד בדברים החיוביים ולפתח אותם, ומתוכם להגיע לכדי תחושת משמעות ומלאות.

בכדי להגיע למטרות חשוב להיפגש עם אדם שעבר הכשרה מתאימה. ההכשרה של איש המקצוע תוודא שיש לו את הכלים הנכונים לעזור לכם, ושלא תגיעו לתחושת כישלון וחוסר ערך. פגישה עם אדם שאינו מוכשר לאמן אתכם עלול להוביל לתוצאות הפוכות לגמרי מאלו שתכננתם ולמפח נפש. אם כן כדי להגיע בעזרת אימון אישי להצלחה בתהליך, נכון לוודא שהמאמן הוא איש מקצוע אמין.

איך אני אדע האם אימון מתאים לי?

אימון יכול להתאים לכל אדם בכל שלב בחיים. אם אתם מרגישים תקועים בתוך מערכות יחסים, לא מצליחים לנהל את עצמכם ואת הזמן שלכם ומחפשים כלים, או אפילו אם אתם סקרנים ורוצים להעצים ולהעשיר את האישיות והידע שלכם – אימון אישי להצלחה יכול להיות רלוונטי לכם.

האימון הוא תהליך חיובי ומפתח, הוא מדגיש ומעצים את החוזקות שלכם, נותן לכם כלים להשלים ולקבל את החסרונות שלכם, ובאופן כללי מסוגל להביא לתחושת נינוחות וביטחון עצמי. האימון נהיה נפוץ יותר ויותר בשנים האחרונות, וניתן לראות בתקשורת ובמדיה החברתית כיצד הדיבור עליו מגיע לקדמת הבמה.

ד"ר מגי בן יהודה היא מאמנת אישית, עסקית ויועצת ארגונית. בעלת ניסיון והיכרות עם העולם העסקי והניהולי, ועוסקת בתחום האימון כבר 15 שנה. באימוניה היא משלבת עבודה עם שיטת הNLP בה הוכשרה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here