פרסום בעיתון כלכלי
קרדיט: pixabay

פרסום באמצעי התקשורת השונים הוא אחד האמצעים היעילים ביותר להעלאת המודעות לקיומו של מוצר או שירות מסוים, שהמפרסם מעוניין לקדם אותו ולהגביר את המכירות שלו. מיהם המפרסמים ואילו אמצעי תקשורת עומדים לרשותם? מהם היתרונות של פרסום מודעה בעיתון כלכלי ובעיתונות הכתובה בפרט? מיהם העיתונים הכלכליים החשובים בישראל? כל התשובות בהמשך המאמר.

המפרסמים ואמצעי התקשורת העומדים לרשותם

כל בעל עסק, גדול וקטן כאחד, מעוניין להגדיל את קהל היעד הנחשף למוצרים או לשירותים השונים שהוא מעניק. האמצעים היעילים ביותר העומדים לרשות העסקים והמאפשרים להם לחשוף את קהל היעד למה שהם מציעים הם אמצעי התקשורת השונים כמו לדוגמה פרסום מודעה בעיתון גלובס. עם האמצעים הללו ניתן למנות את התקשורת המשודרת – רדיו וטלוויזיה. בנוסף, קיימים גם אמצעי התקשורת הכתובה – עיתונים, ומגזינים למיניהם. לאמצעי התקשורת האלקטרונית המסורתיים נוספו בשנים האחרונות גם רשת האינטרנט ואיתה גם העיתונות האלקטרונית שהיא המשך ישיר לעיתונות הכתובה המסורתית. אמצעי התקשורת בכללותם מפרסמים כמויות אדירות של מידע, שהקורא או המאזין הממוצע יכול להיחשף רק לחלק מזערי ממנו. התוצאה היא שמרבית צרכני התקשורת מעדיפים להתמקד באמצעי תקשורת העוסקים בתחום ספציפי. המפרסמים, בין אם מדובר בבעלי העסקים עצמם או בחברות המבצעות את הפרסום בשמם, מעדיפים פרסום מודעה בעיתון כלכלי או מקצועי אחר, על פני פרסום מודעה בעיתון אקלקטי שאיננו מתמקד בהכרח בתחום מסוים. זאת, במטרה להגיע לקהל יעד הרצוי שסיכויי ההיענות שלו לפרסם הם גדולים.

העיתונים הכלכליים החשובים והחשיבות שלהם

אחד התחומים שבו הפרסומים וכתבות העומק המקצועיים הם בעלי חשיבות עליונה לקוראים הוא התחום הכלכלי. לא בכדי, מספר העיתונים הכלכליים בעולם בכלל ובישראל בפרט, נמצא בעליה מתמדת. עם העיתונים הכלכליים האיכותיים ביותר בישראל ניתן למנות את העיתון כלכליסט, התופס מקום של כבוד בתחום. ביצועים מעולים נוספים יעניק גם פרסום מודעה בעיתון כלכליסט, לוח גלובס וכן דה מרקר. חלק מהעיתונים הללו החל את דרכו כחלק או כמוסף כלכלי של עיתון אחר, אבל נכון להיום העיתונים האלה, רובם ככולם, הם עצמאיים ומשתדלים לכסות את תחום הכלכלה בלי קשר לאופי הפוליטי של עיתון האם שלהם. כיוון שכך, פרסום מודעה בעיתון כלכלי משיגה תמיד חשיפה לקהל יעד פוטנציאלי איכותי, ממוקד ובדרך כלל גם בעל אמצעים. נקודת המוצא היא שקהל יעד חסר אמצעים פיננסיים משמעותיים, יימנע בדרך כלל מקריאת עיתונים ומגזינים עם אוריינטציה כלכלית או פיננסית. אם יש לך עניין לבצע פרסום ממוקד למוצר ספציפי או לעסק, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך להמשך התהליך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here