קניתם דירה? קראו על הצעדים לקראת ההובלה
מקור evato

איך מתכננים את המעבר אל הדירה החדשה שלכם? בין המעבר הוא לבית שהוא שלכם, או שאתם עוברים מדירה שכורה לדירה שכורה, ההכנות לקראת המעבר דורשות חשיבה, מאמץ והתארגנות. השלב הראשון בהכנות לקראת הדירה החדשה, הוא שלב האריזה, שיכול להיות קשה ומורכב עבור בני המשפחה. כדי שתהליך האריזה יהיה קל יותר, על בני המשפחה לשבת ביחד, ולתכנן תכנית מפורטת של שלבי האריזה. במדריך, נביא לכם טיפים שיהפכו את תהליך מעבר הדירה לקל ופשוט יותר. 

שלב האריזה לקראת המעבר.

השלב הקשה ביותר עבור בני הבית בהכנות לקראת המעבר לדירה החדשה, הוא שלב האריזה. בשבועות הללו בהם אתם אורזים את תכולת הבית, עליכם לתמרן בין הצורך שיהיה סדר בבית, לבין הליך האריזה שכורך סביבו בלגן. בבית בו יש הרבה תכולה, תהליך האריזה יכול להיות קשה ומסובך מאוד. מומלץ מאוד שהמשפחה תשב ביחד, ותתכנן תכנית מפורטת של שלבי האריזה. חשוב מאוד, שכל אחד מבני הבית, ידע מה תפקידו בתוכנית. באופן כללי, מומלץ להתחיל את תהליך האריזה כמה שיותר מוקדם. חשוב שביום בו מתבצעת הובלה לבית חדש, תישאר לכם כמה שפחות עבודת אריזה. 

סימון שלבי האריזה בלוח השנה.

כדי שתהליך האריזה יהיה יעיל ואפקטיבי, חשוב שיהיה תאריכים מסומנים וברורים בלוח השנה. כמובן, חשוב לסמן היטב את תאריך המעבר. אולם, חשוב לסמן גם את התאריכים של שלבי הביניים במעבר. יש לקבוע תאריכי יעד מוגדרים וברורים. כאשר רושמים את תאריכי הביניים בלוח השנה, יש לציין ליד התאריך מהו השלב באריזה, ולציין אילו מטלות יש לבצע, ומי אמור לבצע. את תאריך מעבר הדירה יש להדגיש בלוח השנה בצורה בולטת מאוד. ואת תאריכי הביניים, יש להדגיש ולמרקר. 

נסו לגייס עזרה בשלב האריזה.

באופן כללי, שלב האריזה יהיה קל יותר עבור בני המשפחה, אם יגייסו עזרה באריזה. אפשר לבקש מבני המשפחה והחברים לבוא ולעזור לסייע באריזה. גם כל אחד מהם יכול לבוא רק יום אחד או יומיים- עזרה זו תסייע לכם מאוד. ערכו רשימה מסודרת של המטלות שעליכם לבצע ביום האריזה, וחלקו אותה היטב בין בני המשפחה והחברים שבאים לעזור. את המשימות החשובות השאירו לכם. את המשימות הפחות חשובות- השאירו למתנדבים שבאים לעזור. 

אריזת הבית- זה הזמן להיפרד מחפצים!

הסוד להליך אריזה קלה של הבית, הוא פרידה מחפצים מיותרים שאגרתם. בבית שלכם ישנם חפצים בלויים וישנים. בארונות, ישנם בגדים קרועים, או במצב בלוי ומשומש מאוד. זהו הזמן להיפרד מחפצים בלויים אלו, ולזרוק לפח. לעומת זאת, בבית ישנם חפצים במצב טוב מאוד, אך שוכבים זמן רב בארונות ללא שימוש. לכן, זהו הזמן המתאים ביותר לארוז חפצים ובגדים אלו בשקיות, ולתרום אותם לעמותות חסד וצדקה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here