מחשבון משכנתא או בשמו האחר מחשבון הלוואה נועד להסביר את סוגי מחשבוני משכנתא השונים שיש ושמותיהם השונים. הכרת מחשבוני משכנתא לצרכי חישוב שונים יעזרו ללווה בביצוע חישוב משכנתא טוב יותר וכמו כן ידיעת חישוב החזר משכנתא לאורך תקופתה הארוכה. שליטה בכלי מחשבון משכנתא יעזרו ללווה לתכנן הלוואתו והגדלת החיסכון שלו.

מחשבון משכנתא

מטרתו העיקרית של מחשבון משכנתא שנמצא באתר לאפשר לגולש קבלת הצגה מלאה ופשוטה של לוח סילוקין של חישוב החזר משכנתא:

פריסת התשלומים החודשיים מהחודש הראשון ועד לחודש האחרון, מחשבון ריבית והצמדה נותן חישוב ריבית משכנתא וחישוב ההצמדה החודשית. אפשרי גם לקבל סיכומי תוצאה ביניים ברמה שנתית או כל מספר חודשים שרוצים, עד לסוף תקופת ההלוואה. כמו כן מקבלים ברמה רב שנתית לכל תקופת ההלוואה את הוצאות הריבית והצמדה וסה"כ חישוב החזר משכנתא.

על הגולש להכניס מספר נתונים בודדים לתוך טבלה פשוטה ובסיסית של מחשבון משכנתה ומיידית הוא מקבל לוח סילוקין מלא.

לוח סילוקין שפיצר – לוח שפיצר – מחשבון שפיצר

מחשבון שפיצר – באתר זה יש גם לוח שפיצר לחישוב ריבית בשיטת שפיצר או בשיטת קרן שווה. מחשבון שפיצר יציג החזר חודשי נמוך יותר משיטת חישוב החזר משכנתא בקרן שווה.לוח סילוקין שפיצר יראה שסה"כ הריבית וההחזרים הרב שנתיים גבוהים משיטת קרן שווה כי בשיטת שפיצר משלמים קרן נמוכה בתחילת תקופת ההלוואה ולכן מחזיקים יותר זמן את כספי הבנק למשכנתאות ולכן הוצאות הריבית יותר גבוהות.

מחשבון זכאות למשכנתא

משכנתאות לזכאים מטעם משרד הבינוי והשיכון מתבססת על שיטת ניקוד שקבעה הממשלה. באתר משרד השיכון והבינוי קיים מחשבון זכאות למשכנתא לחישוב ניקוד זכאות למשכנתא וכמו כן את סכום ההלוואה. למידע נוסף על משכנתא לזכאים ראה עמוד "זכאות למשכנתא".

מחשבון מיחזור משכנתא

מחשבון משכנתאות המיועד למיחזור משכנתא נועד לבדיקת כדאיות המיחזור. מכניסים את נתוני ההלוואה הישנה והחדשה, את עלויות הנלוות של מחזור משכנתא כמו: עמלת פירעון מוקדם, עמלת יועץ משכנתאות, יעוץ משכנתאות, שמאי וכד'. מחשבון מיחזור משכנתא ייתן בסיכום האם יש רווח או הפסד בביצוע מיחזור.

משכנתא מחשבון פריים

המחשבון למסלול ריבית פריים מאפשר להפיק לוח סילוקין מלא של ההלוואה.

משכנתא מחשבון פריים הוא פשוט ביותר, יש להכניס בנתונים את אחוז חישוב ריבית השנתי ובסעיף סוג ההצמדה מסמנים ריבית פריים.

מחשבון משכנתה

באתרי האינטרנט יש הרבה מאוד סוגי מחשבוני משכנתא לבדיקת צרכים שונים של ההלוואה.

מחשבון משכנתא הקיים באתר זה הוא פשוט וידידותי ביותר לגולש ומאפשר חישוב ריבית באפשרויות רבות כגון: צמוד או לא צמוד – ריבית פריים, חישוב ריבית שפיצר או בקרן שווה, גמישות מלאה לבחירת מספר התשלומים בחודשים וסיכומי ביניים של התוצאות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here