ייעוץ משכנתא קשור בעיקרו לתחום הכלכלי פיננסי ולכן רצוי לפנות לשירותיו של יועץ משכנתא בכיר, בעל ניסיון, הבא מהתחום הכלכלי פיננסי. יועץ משכנתאות צריך להיות כלכלן בהכשרתו שלמד מימון או רואה חשבון שלמד כלכלה או מימון.
הבנת יועץ משכנתא במקרו כלכלה היא קריטית לבחירה נכונה של תמהיל משכנתא, מסלולי משכנתאות והתאמת ריבית משכנתא הנמוכה ביותר למסלול משכנתא המסוים. חשוב מאוד לא לערבב בין אנשי מקצוע שונים ויש לתת לכלכלן, יועץ משכנתא, להמליץ ולנהל את התחום הכלכלי פיננסי של ההלוואה מול יועצי משכנתאות בבנקים למשכנתאות ויש לתת לעו"ד להמליץ ולנהל את התחום המשפטי של הנדל"ן. התמקצעות כל אחד בתחומו תביא ללווה את החיסכון המכסימאלי ולקיחת משכנתא אופטימלית ללווה. 
מומלץ לבחור יועץ משכנתאות בכיר עם ניסיון כך שכבר בפגישה הראשונה עימו, בד"כ בחינם, יורגש שהוא אמין ומכיר מצוין את תחום ייעוץ משכנתאות והלווה מרגיש בנוח עם יועץ משכנתא ברמה האישית.
חשובה האפשרות להתייעץ עם יועץ משכנתאות בצורה חופשית ותוך הצגת שאלות רבות ככל שיידרש ושתשובות היועץ יענו במקצועיות ובסבלנות.
תחום ייעוץ משכנתאות הוא מורכב ודורש מיומנות מקצועית וקשר תקשורתי בסיסי בין יועץ משכנתאות ללווה. יועץ משכנתא חייב להיות מקצוען בתחומו ואיש  תקשורת נוח.

ידע ←←← כוח ←←← כסף

יועץ משכנתאות פרטי בלתי תלוי בבנקים 

היתרון הגדול של יועץ  פרטי על יועצי משכנתאות בנקאיים הוא שיועץ משכנתא הפרטי הוא בלתי תלוי בבנק.

  • התגמול בא מהלווה ולכן האינטרס הראשוני של היועץ הוא מתן שירות מעולה ללווה
  • יועץ משכנתאות פרטי הוא לא שכיר של בנק למשכנתאות ולא מקבל אף גמול מהבנק ולכן הוא בלתי תלוי בבנק
  • יועץ פרטי טוב עובד עם בנקים למשכנתאות שונים ומנהל משא ומתן עם 2-4 יועצים שונים של בנקים למשכנתאות
  • ייעוץ פרטי טוב מחויב רק לבנק למשכנתאות שייתן  ללווה תנאי ההלוואה הטובים ביותר
  • היועץ הפרטי מכיר מצוין את צד בנק למשכנתאות וצד הלווה ורואה לפניו תמונה כוללת יותר

יועץ משכנתאות – המלצה מסכמת 

יועץ פרטי חי את התחום והוא בעל ידע וניסיון רב וביצע עשרות ומאות הלוואות לאנשים ברמה האישית כפרט. יועץ משכנתה מכיר היטב המסלולים הטובים יותר והמתאימים לאדם הספציפי. היועץ יודע מהי ריבית משכנתא הנמוכה ביותר שאפשר לקבל מאת יועצי משכנתאות בבנקים עבור כל מסלול ומסלול משכנתא. יועץ משכנתה מתאים ללווה משכנתא אופטימלית בחיסכון עצום של עשרות ואף מאות אלפי שקלים, תלוי בסכום ההלוואה ותקופתה. יועץ משכנתה מעודכן בחוקים וההנחיות החדשות של בנק ישראל והממשלה.

צעד חכם יעשה האדם המקבל עצה מבעל ניסיון 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here