מקור pixabay

האתגר הגדול ביותר בחייהם של זוגות צעירים רבים, הוא תהליך רכישה של דירה חדשה. מדובר על שלב שבו אתם חייבים ללמוד את כל עולם הפיננסים שעומד מאחורי בתחום הנדלן, גם אם אין לכם ניסיון בתחום. ולכן, אתם יכולים וצריכים להיעזר בידע המקצועי של אביר מנשה, יועץ משכנתאות מומחה, כדי לקחת החלטות אחריות.

החיפוש החשוב ביותר בחיים שלכם

אי אפשר להתחיל תהליך חיפוש אחרי נכס חדש, מבלי שיש לכם הבנה עמוקה של המצב הפיננסי שלכם ושל ההזדמנויות שמציע לכם שוק הפיננסים הישראלי. השאלה המרכזית בתהליך הרכישה של בית חדש, היא אילו הלוואות לקניית דירה קיימות כיום ואתם יכולים לנצל אותן. זוהי שאלה רחבה מאוד של תלויה בפרמטרים רבים, ומאוד סובייקטיביים. מה שאומר שאתם חייבים לעבוד באופן צמוד עם מומחה מקצועי בעל היכרות עמוקה בשוק הנדלן הישראלי שיבנה את ההצעות האטרקטיביות ביותר למשפחה שלכם.

תשומת הלב לפרטי הריביות

בכל מה שנוגע לחיפוש אחרי משכנתא לדירה, אתם מקבלים הציע רחב מאוד של ריביות וסוגי תשלומים מנותני השירותים השונים. לכל בנק או חברת אשראי חיצונית, יש את הסדרי התשלום שהוא מציע ולפעמים ההבדלים בין החברות השונות יכולים להגיע לאלפי שקלים לאורך השנים. זאת אומרת, שאם יש מקום אחד שבו אתם חייבים להתווכח, בוודאי שמדובר על סכומי הריביות. זו היא מטלה שמחייבת אתכם להכיר את אופן הבנייה של משכנתאות, על בסיס שילוב של מסלולים שונים והתאמה של המשכנתא למצב האישי שלכם.

תנאים שעונים על המצב האישי שלכם

הדוגמה הקלאסית של התאמה של המשכנתא לצרכים שלכם, בא לידי ביטוי במצב שבו אין לכם הון עצמי. היום, משכנתא ללא הון עצמי היא בהחלט אפשרות שעולה על הפרק, ככל שאתם יודעים איך לנהל את תהליך המשא ומתן. החברות מבקשות לקבל ביטחונות ועוונות, אבל בהחלט ישמחו לתת לכם את ההזדמנות לקחת משכנתא גם אם אין לכם יכולת לשלם חלק ממנה מבעוד מועד. אתם רק צריכים ליצור תיק משכנע מספיק, עם מידע שמחזק את האמינות שלכם, וכך לקבל את המשכנתא המיוחלת בקלות.

בעזרת הידע והניסיון המקצועי של אביר מנשה יועץ משכנתאות, תוכלו לבנות את המשכנתא המתאימה ביותר לצרכי המשפחה שלכם בקלות וביעילות. וכך לאפשר לעצמכם להנות מבית מגורים למשפחה שלכם, מבלי לפגוע באיכות החיים. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם אביר מנשה, טלפנו: 0545864776.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here