משכנתא רק עם המלצות
קרדיט: Pixabay

המספרים מצביעים על עליה דרסטית בשנים האחרונות בפניות ליועצי משכנתאות. הלקוחות הבינו כי על מנת לקבל את ההצעות הטובות ביותר עבורם, עליהם לשכור את שירותיו של יועץ משכנתאות פרטי מומחה בתחום, שאינו קשור באופן אישי לעבודה עם בנק אחד. רוכשי הדירות השכילו להבין כי על מנת שיצליחו להתמודד עם נציגי בנקים המעניקים משכנתא, הם צריכים להגיע מוכנים למשעי, עם כל הניירת ועם נציג כיועץ משכנתאות. יועץ משכנתאות מומלץ, הוא בעל ניסיון רב שנים עם לקוחות במגוון סוגים של משכנתאות, הוא ידע לעבוד עם כל סוגי הבנקים ויצליח לבנות תמהיל מיטבי עבור הלקוחות בהתאם לנתונים האישיים שלהם. יוסי בוחבוט הוא יועץ משכנתאות מומלץ, בעל ניסיון רב בתחום ומומחה לכל סוגי המשכנתאות.

 

ממחזרים בנוחות

בטח שמעתם לא פעם על מחזור משכנתא. איך תדעו מהו התהליך, והאם הוא מתאים לכם? תוכלו להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות מוסמך. תהליך מחזור משכנתא הוא לא פשוט, ומומלץ לבצעו יחד עם יועץ משכנתאות שידע לבדוק מה מגיע לכם, היכן ניתן להקל עליכם בהוצאות השונות ועוד. ראשית יש לבדוק את הכדאיות במחזור המשכנתא. המחזור הוא לקיחת המשכנתא הנוכחית שלכם, ולקבל במקומה משכנתא חדשה בתנאים חדשים. ניתן לבצע זאת בבנק בו לקחתם את המשכנתא הראשונה או בבנק אחר. כיום, תנאי שוק המשכנתאות מאפשרים לנו לחסוך הרבה ריביות, הצמדה וכספים נוספים שיקלו על הכיס שלנו. יועץ משכנתאות ידע לבחור את מסלול המחזור הטוב עבורכם, מרגש בדיקה ועד לקבלת אישור המחזור.

 

התחלות נכונות

החלטתם לרכוש דירה משלכם? מזל טוב! סביר להניח שתצטרכו לקחת משכנתא לדירה ראשונה. משכנתא נחשבת כסוד של הלוואה בטוחה מאחר ובמרבית המקרים הנכס הוא הערבות לבנק ממנו נלקחת המשכנתא. תנאי ההלוואה נקבעים לכל לווה לפי הנתונים האישיים שלו. באם זו הדירה הראשונה שאתם מעוניינים לקנות, המימון המקסימלי המגיע לכם הוא 75 אחוזים משווי הנכס, או מסכום החוזה עליו אתם חתומים, לוקחים את הסכום הנמוך מבין השניים. בין התנאים גם פריסת תשלומים עד לשלושים שנה, וככל שפורסים לפחות זמן כך הריבית תהיה נמוכה יותר. בכל רצון לקבלת משכנתא, מומלץ לשכור את שירותיו של יועץ משכנתאות מומחה, שידאג לכם לתנאים הכי טובים. יוסי בוחבוט הוא יועץ משכנתאות בעל ניסיון רב, פנו אליו לפגישת יעוץ.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here