ישנן שלוש אפשרויות מגורים עיקריות אשר עומדות בפני אנשים ברחבי העולם כולו. לכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה, וכל אחד בוחר בדרכו שלו מהסיבות ששמורות עמו:

  • מגורים אצל ההורים – ישנם רבים שגם כאשר גיל 28 מנופף לעברם לא רואים כל צורך לעזוב את קן ההורים. למעשה מדובר על שיטת מגורים נוחה למדי כאשר רב ההוצאות נופלות על ההורים כמובן. מאידך ישנן כמה חסרונות שמתבטאים בחוסר פרטיות, לחץ מאסיבי מצד ההורים לעזוב כמה שיותר מהר ולחץ חברתי שמבקר אתכם על מצבכם המביך.
  • דירה שכורה היא ללא ספק פתרון מצוין. פרטיות יש לכם בשפע וכל מה שצריך זה לשבור תכנית חיסכון או לעבוד מבוקר עד לילה על מנת לשלם את שכר הדירה שבסופו של דבר לעולם לא תהיה שלכם באמת.
  • לקיחת משכנתא- כאן אתם נכנסים לעולם של המקצוענים. אנשים אמתיים דואגים לעתיד שלהם ועושים מה שנחוץ על מנת להשיג דירה משל עצמם.

איך משיגים משכנתא

רבות דובר על אותה משכנתא שבמקרים רבים מאפשרת לצעירים לצעוד אל עבר דירה משלהם. על מנת להשיג משכנתא מומלץ להתחיל להתייעץ בנושא עם אנשים שיש להם הבנה נרחבת בתחום. כל בנק כמעט מציע נטילת משכנתא ובסופו של דבר מדובר על אחת ההלוואות הרציניות ביותר של משפחות וזוגות רבים בישראל. באופן ממוצע סכום ההלוואה עומד בדרך כלל על בין 500-700 אלף ₪.

ישנן טעויות רבות אשר עלולות לקרות בשלב לקיחת המשכנתא. ראשית בחירת הדירה חייבת להיות סופית וכדאי לבדוק את כל הפרמטרים ולוודא שהיא עומדת בהם. אם אתם סבורים שיש לכם את מסגרת התקציב המתאימה אז לכו על זה. מאידך לא כדאי לקחת הלוואה במידה ואתם עלולים שלא לעמוד בה.

לא לטעות במשכנתא

יש להתאים את המשכנתא להכנסה הפנויה של המשפחה או הזוג. בחירת המסלול הנכון תביא לעמידה ביעד ללא כל בעיות ועיכובים. כאשר מדובר על משכנתא שכרוכה בהחזרים כבדים יגרמו מן הסתם בעיות תקציביות. כדאי להתייעץ עם יועץ משכנתאות שנמצא בכל בנק. יועצים אלו מחויבים לספר לכם הכול על המשכנתא שבחרתם ולא להסתיר מכם דבר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here