בעולם הבלתי יציב שלנו אנו רוצים שלפחות דבר אחד יהיה בטוח – הנכס שלנו. משום כך, אנו עמלים לילות כימים, חוסכים שקל לשקל עד שמתקבל בחשבון הבנק שלנו סכום נכבד אשר מאפשר לנו לקחת משכנתא ולרכוש את נכס חלומותינו. יועץ משכנתאות מנוסה ומקצועי יכול לסייע לנו לבחור את המשכנתא המתאימה ולהקל על החיפושים המפרכים.

5 טיפים לבחירת היועץ הנכון

אנו מעוניינים לקבל שירות מקצועי בכל אשר נפנה, קל וחומר כאשר מדובר בבחירת יועץ משכנתאות. אלה כמה טיפים שיכולים לעזור בתחילת הדרך:

  • מקצועיות ואמינות – פעמים רבות ממליצים לפנות לחברה גדולה בתחום ייעוץ משכנתאות, אך מעבר לכך חשוב שהחברה הזו תהיה אמינה. אז בין אם מדובר בחברה שעושה חיל בכל אתרי האינטרנט ובין אם מדובר ביועץ פרטי, חשוב לוודא שלא ירמו אתכם.
  • יועץ מנוסה – כל יועץ משכנתאות מקצועי היה פעם יועץ מתחיל. ועדיין, לא כדאי לסכם את סכום הכסף הגדול כאשר אתם בוחרים משכנתא. פנו ליועץ מנוסה שיש לו לפחות 5 שנות ניסיון בתחום.
  • יש ביניכם כימיה – זכרו כי היועץ צריך ללוות אתכם לאורך כל הדרך, ולכן חשוב שתהיה ביניכם כימיה טובה. ניתן להבחין אם נוצר ביניכם קשר טוב כבר בפגישה הראשונה שלכם. האם הפגישה "זורמת"? האם היועץ יודע להקשיב כשם שהוא יודע לייעץ?
  • כמה הוא לוקח עבור השירות – הצעת מחיר יכולה להיות פרמטר משמעותי כאשר מדובר בבחירת יועץ משכנתאות. מצד אחד, אם היועץ יבקש סכום נמוך מדיי, ייתכן שמדובר ביועץ מתחיל. מנגד, אם הוא יבקש סכום גבוה מדיי, לא כדאי להתפשר. בדקו את הסכום הממוצע בשוק.
  • המלצות של אחרים – אל תפסלו המלצות של אנשים אחרים לגבי יועץ זה או אחר. הן יכולות לעזור לכם למצוא את האדם המתאים לכם. מנגד, חשוב לקחת את ההמלצות בעירבון מוגבל, מכיוון שהן לא תמיד אובייקטיביות.

אתם יכולים לצאת לדרך

לאחר שבחרתם את האדם שעמו אתם מעוניינים לעבוד, אתם יכולים להתפנות לבחירת המשכנתא המתאימה לכם. יועץ משכנתאות מקצועי יעניק לכם את כל הפרטים הנחוצים, אבל אתם אלה שתצטרכו לבצע את ההחלטה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here