קרדיט michaelefron

נהוג לחשוב שפעם היה קל יותר לקנות בית, משום שהמחירים היו סבירים יותר ואפשר היה לעמוד בהתחייבויות ולכן גם הבנקים כמעט שלא סירבו לתת משכנתא. אלא שאז, גם כשקיבלתם משכנתא עשיתם זאת ללא ייעוץ ולכן יכול מאוד להיות שאתם לא יודעים שאתם מפסידים כסף. אלא אם כן אתם עובדים בתחום הזה, קשה להאמין שתשלטו בכל הפרטים של המסלולים המוצעים להחזרת משכנתא ולכן יעוץ משכנתאות הוא הדרך לתכנן את המשכנתא ולהגיש את הבקשה שלכם לבנק בצורה מסודרת, גם כדי למנוע סיכוי שיסרבו לכם. יועץ משכנתאות פרטי, מסייע לכם הן באיסוף כל הנתונים והמסמכים הנדרשים על מנת למנוע סירוב כזה, והן בבדיקת המסלולים שמוצעים לכם כדי לבחור את הטוב ביותר לכם לפי הנתונים האישיים שלכם. כשמייקל אפרון, יועץ משכנתאות ומתווך נדל"ן מוסמך ומנוסה יישב אתכם הוא גם יידע להצביע בפניכם על המסלולים האופטימליים בשבילכם על מנת לחסוך בהחזרים כמה שאפשר.

גם אם סירבו לכם זה לא סוף פסוק

יועץ המשכנתאות מייקל אפרון, כבר התנסה במקרים כאלה של בקשה למשכנתא שנענתה בסירוב, אבל תיקון של ההצעה, הצליח לעשות את הבלתי ייאמן והזוג המאושר הצליח לקנות דירה בהכוונה מקצועית שלו. פיננסים הם תחום שנשען על היכרות מעמיקה עם הפרטים הקטנים שמהם מרכיבים מסלולי החזר, ועל הדרך הנכונה להציג את יכולת ההחזר שלכם כדי לשכנע בנק לתת בכם אמון מספיק. ריבוי המקורות החוץ בנקאיים לקבלת הלוואות, יכול להפוך את זה לקל יותר לגייס הון התחלתי שעל בסיסו מבקשים את המשכנתא, אבל גם שם חישוב לא נכון יגרום לכך שלא תוכלו לעמוד בהחזר העיקרי של המשכנתא לבנק, וזה בדיוק מה שצריך להבהיר לבנק.

מה חשוב לדעת על מסלולי החזר של הלוואות ובנקים?

בנקים אמורים להרוויח על הכסף שהם מלווים לכם ולכן ינסו למקסם ככל האפשר את המסלולים של ההחזר. התפקיד שלכם הוא לקבל מידע מספיק על המסלולים, כדי לתכנן את התמהיל הנכון של החזרים על הלוואות לרכישת דירה, כך שתוכלו להבין מתי יהיה גם הזמן הנכון למחזר את המשכנתא כאשר תנאים מסוימים משתנים. הרי ריבית, מדד, שערי מט"ח וכל מה שקשור להחזר משתנים כל הזמן בהתאם לנסיבות וככל שתדעו על כך יותר, כך גם תבינו למה יועץ המשכנתאות שלכם הציע לכם מסלול זה או אחר ומתי להיות ערים לכך שהתנאים השתפרו על מנת למחזר משכנתא ולחסוך עוד יותר בעלויות של קניית דירה משלכם. פנו אל המומחים, מייקל אפרון עומד לרשותכם בכל שאלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here