זירת המומחים

פרסום בעיתון כלכלי

פרסום באמצעי התקשורת השונים הוא אחד האמצעים היעילים ביותר להעלאת המודעות לקיומו של מוצר או שירות מסוים, שהמפרסם מעוניין לקדם אותו ולהגביר את המכירות שלו. מיהם המפרסמים ואילו אמצעי תקשורת עומדים לרשותם? מהם היתרונות של פרסום מודעה בעיתון כלכלי ובעיתונות הכתובה בפרט? מיהם העיתונים הכלכליים החשובים בישראל? כל התשובות בהמשך המאמר.

המפרסמים ואמצעי התקשורת העומדים לרשותם

כל בעל עסק, גדול וקטן כאחד, מעוניין להגדיל את קהל היעד הנחשף למוצרים או לשירותים השונים שהוא מעניק. האמצעים היעילים ביותר העומדים לרשות העסקים והמאפשרים להם לחשוף את קהל היעד למה שהם מציעים הם אמצעי התקשורת השונים כמו לדוגמה פרסום מודעה בעיתון גלובס. עם האמצעים הללו ניתן למנות את התקשורת המשודרת – רדיו וטלוויזיה. בנוסף, קיימים גם אמצעי התקשורת הכתובה – עיתונים, ומגזינים למיניהם. לאמצעי התקשורת האלקטרונית המסורתיים נוספו בשנים האחרונות גם רשת האינטרנט ואיתה גם העיתונות האלקטרונית שהיא המשך ישיר לעיתונות הכתובה המסורתית. אמצעי התקשורת בכללותם מפרסמים כמויות אדירות של מידע, שהקורא או המאזין הממוצע יכול להיחשף רק לחלק מזערי ממנו. התוצאה היא שמרבית צרכני התקשורת מעדיפים להתמקד באמצעי תקשורת העוסקים בתחום ספציפי. המפרסמים, בין אם מדובר בבעלי העסקים עצמם או בחברות המבצעות את הפרסום בשמם, מעדיפים פרסום מודעה בעיתון כלכלי או מקצועי אחר, על פני פרסום מודעה בעיתון אקלקטי שאיננו מתמקד בהכרח בתחום מסוים. זאת, במטרה להגיע לקהל יעד הרצוי שסיכויי ההיענות שלו לפרסם הם גדולים.

העיתונים הכלכליים החשובים והחשיבות שלהם

אחד התחומים שבו הפרסומים וכתבות העומק המקצועיים הם בעלי חשיבות עליונה לקוראים הוא התחום הכלכלי. לא בכדי, מספר העיתונים הכלכליים בעולם בכלל ובישראל בפרט, נמצא בעליה מתמדת. עם העיתונים הכלכליים האיכותיים ביותר בישראל ניתן למנות את העיתון כלכליסט, התופס מקום של כבוד בתחום. ביצועים מעולים נוספים יעניק גם פרסום מודעה בעיתון כלכליסט, לוח גלובס וכן דה מרקר. חלק מהעיתונים הללו החל את דרכו כחלק או כמוסף כלכלי של עיתון אחר, אבל נכון להיום העיתונים האלה, רובם ככולם, הם עצמאיים ומשתדלים לכסות את תחום הכלכלה בלי קשר לאופי הפוליטי של עיתון האם שלהם. כיוון שכך, פרסום מודעה בעיתון כלכלי משיגה תמיד חשיפה לקהל יעד פוטנציאלי איכותי, ממוקד ובדרך כלל גם בעל אמצעים. נקודת המוצא היא שקהל יעד חסר אמצעים פיננסיים משמעותיים, יימנע בדרך כלל מקריאת עיתונים ומגזינים עם אוריינטציה כלכלית או פיננסית. אם יש לך עניין לבצע פרסום ממוקד למוצר ספציפי או לעסק, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך להמשך התהליך.

צוות הפורטל

Share
Published by
צוות הפורטל

Recent Posts

מעצר עד תום ההליכים – כל מה שצריך לדעת

משרד עורך דין פלילי בנדל רונן – ההגנה שלך במעצר עד תום ההליכים מעצר עד…

3 חודשים ago

משכנתאות לעסקים ומשכנתאות למסורבים: איך למצוא את הפתרון הפיננסי המתאים לעסק שלך?

ניהול עסק דורש לא מעט משאבים, ובמיוחד הון פיננסי שיאפשר לו לצמוח ולהתפתח. בעלי עסקים…

3 חודשים ago

כיצד יועץ משכנתאות פרטי יכול לסייע לך עם משכנתא לאיחוד הלוואות

ההתמודדות עם חובות פיננסיים ושמירה על סדר כלכלי בחיי היומיום הם אתגרים נפוצים בימינו. רבים…

3 חודשים ago

תקציב משפחתי ואישי

תקציב פרטי - מבנה, שיטות ותכנון תקציב - מכלול הכנסות והוצאות לפרק זמן מסוים. תקציב…

4 חודשים ago

איך למנוע השלכות חמורות על חייכם בגלל הסתבכות פלילית?

הסתבכות פלילית בזמן השירות הצבאי היא הסתבכות שמשליכה על כל החיים שלכם ונחשבת אפילו חמורה…

4 חודשים ago

מיחזור משכנתא: יתרונות והזדמנויות למשכנתא לכל מטרה

במהלך השנים האחרונות, תחום המימון והמשכנתאות התפתח משמעותית, ולקוחות רבים מוצאים עצמם שואלים שאלות לגבי…

8 חודשים ago