זירת המומחים

איך למנוע השלכות חמורות על חייכם בגלל הסתבכות פלילית?

הסתבכות פלילית בזמן השירות הצבאי היא הסתבכות שמשליכה על כל החיים שלכם ונחשבת אפילו חמורה יותר מבחינה חברתית, דווקא בגלל המחויבות הנדרשת למסגרת ולחוק. האינטרס של רשויות החוק היא תמיד להרחיק מהרחוב את מי שנתפס בעיניהם כאשם או חשוד, וזה משותף גם למשטרה אזרחית וגם למשטרה צבאית. בשני המקרים נדרש ייצוג מקצועי מסור של עורך הדין שלכם כדי לחלץ אתכם מהתסבוכת ולמנוע השלכות חמורות על חייכם בעתיד. חיילים צעירים יודעים זאת במיוחד כאשר הם נקלעים לפרשיות סמים או עבירות רכוש, ועד כמה הצבא אינו סלחני בנוגע לכך. ככל שמצליחים לבטל כתב אישום ולמחוק את הרישומים נגדכם וככל שמצליחים לזכות אתכם או להקטין את חומרת כתב האישום נגדכם, כך גם תוכלו לצאת לחיים חדשים עם כמה שפחות השלכות, אם בכלל. זה תלוי בעבודתו של עורך דין לענייני צבא שמתמחה בכך ויכול לשנות את התמונה הודות לניהול אסטרטגיה נכונה ואיסוף ראיות מזכות למקרה שלכם. משרד עו’’ד אלון שליכטר מתמחה בתחום הצבאי ומלווה אתכם בכל תיק שבו יידרש לייצג אתכם.

כשעבירות פליליות מקשות עליכם

הסתבכויות פליליות יכולות לקרות בכל גיל וחלקן אפילו אינו מכוון, כמו שקורה לאזרחים נורמטיביים שמוצאים את עצמם במרכז פרשיות שונות גם כעדים. עבירות פליליות כאלה יכולות להיזקף לחובתכם גם באזרחות ולכן יש לטפל בזה מוקדם ככל האפשר בעזרת עורך דין פלילי במרכז. חיוני ביותר לנסות לחלץ אתכם מכתב אישום חמור ומכל ההשלכות שלו על עתידכם. זה יכול לא רק למנוע מכם לעבוד בתחומים מסוימים אלא גם להסתיים בעונשי מאסר שיקשו עליכם אחר כך להשתלב בחזרה בחייכם ולחזור למוטב. ייצוג מקצועי נחרץ ומקצועי יכול לעשות את השינוי הנדרש ולהביא אתכם לביטול כתב אישום או להקלה בסעיפים, עם ענישה מופחתת שתוכל לעזור לכם לחזור לחייכם.

אמון ושיתוף פעולה

עבודה עם עורך הדין שלכם בתחום הפלילי מחייבת הרבה מתן אמון ושיתוף פעולה אתו כדי שיוכל להפיק את המיטב מהתיק שלכם ולפעול למענכם. העבודה שהוא עושה נוגעת לא רק להשגת ראיות לחפותכם אלא גם משא ומתן כדי להוציא אתכם ממעצר, להקל במגבלות שונות שהוטלו עליכם וגם לעכב הליכים שונים שמתנהלים נגדכם. ניהול האסטרטגיה הזאת מחייב ידע רחב של עורך הדין והרבה ניסיון כדי ליצור את האמון הזה וכדי למצוא את הדרך היצירתית להגן עליכם. משרד עו’’ד אלון שליכטר מייצג אתכם במסירות ובמקצועיות כדי להשיג לכם את התוצאות הטובות ביותר מבחינתכם.

צוות הפורטל

Share
Published by
צוות הפורטל

Recent Posts

משכנתאות לעסקים ומשכנתאות למסורבים: איך למצוא את הפתרון הפיננסי המתאים לעסק שלך?

ניהול עסק דורש לא מעט משאבים, ובמיוחד הון פיננסי שיאפשר לו לצמוח ולהתפתח. בעלי עסקים…

3 שבועות ago

כיצד יועץ משכנתאות פרטי יכול לסייע לך עם משכנתא לאיחוד הלוואות

ההתמודדות עם חובות פיננסיים ושמירה על סדר כלכלי בחיי היומיום הם אתגרים נפוצים בימינו. רבים…

חודש 1 ago

תקציב משפחתי ואישי

תקציב פרטי - מבנה, שיטות ותכנון תקציב - מכלול הכנסות והוצאות לפרק זמן מסוים. תקציב…

חודש 1 ago

מיחזור משכנתא: יתרונות והזדמנויות למשכנתא לכל מטרה

במהלך השנים האחרונות, תחום המימון והמשכנתאות התפתח משמעותית, ולקוחות רבים מוצאים עצמם שואלים שאלות לגבי…

5 חודשים ago

המלצה אישית היא המפרסם הטוב ביותר

שירותי רואי חשבון וחשבונאות חיוניים לכל עסק, בין אם מדובר בסטארט-אפ קטן, במסחר קמעונאי, ובין…

שנה 1 ago

הפקת סרטון תדמית לעסק

סרטוני תדמית הם כלי חיוני לכל עסק שרוצה לקדם את המוצרים או השירותים שלו. סרטונים…

שנה 1 ago