מחיר למשתכן - הדרך לדירה מתחילה כאן
קרדיט - freepik

מחיר למשתכן זוהי אחת מהאפשרויות הכי ראליות לרכוש דירה. עבור זוגות צעירים רבים, מדובר על האפשרות היחידה שעומדת לרשותם. אם הם לא יזכו בהגרלות השונות, הם לעולם לא יוכלו להרשות לעצמם לרכוש דירה חדשה. מה זה בדיוק הפרויקט הזה? ואיך תוכלו להפוך את חלום הדירה לחלום מציאותי? את כל התשובות לשאלות החשובות האלה החלטנו להביא לכם כאן. אחרי קריאת המאמר תוכלו לעשות את הצעד המשמעותי אל עבר הגשמת החלום. אפילו אם החלום כרגע נראה רחוק מאוד, בקרוב הוא יהפוך להיות מציאותי. הכול על מחיר למשתכן כאן במאמר הבא!

מה זה פרויקט מחיר למשתכן?

התוכנית היא תוכנית מאוד ברורה שמטרתה העיקרית היא לאפשר לזוגות צעירים לרכוש דירה. הפרויקט הוא פרויקט שמסגרתו משווקות דירות במחיר מוזל בסבסוד המדינה. כלומר זוגות צעירים יכולים לרכוש דירה במחיר שפוי, מחיר שאולי עד לא מזמן היה נשמע מחיר לא הגיוני. עקב הביקוש הגבוה, על מנת לקבל את הדירה ישנו צורך לזכות בהגרלה שמתקיימת על כל פרויקט. מי שיזכה בהגרלה יהיה מסוגל לקבל את הדירה במחיר המוצג.

מי זכאי לרכוש דירה במסגרת הפרויקט?

חשוב להבהיר כי תנאי הסף במסגרת הפרויקט הם תנאים חד משמעיים. כלומר אתם תצטרכו להתאים את עצמכם לדרישות הסף על מנת לעלות בהגרלה. נדגיש כי התנאים השונים משתנים כל הזמן, כך שאין תשובה חד משמעית לשאלה הזאת. ההמלצה היא שתתעדכנו בתנאי הסף כבר עכשיו על מנת שתוכלו לדעת. ברגע שתתעדכנו בזמן אמת, תוכלו לדעת כי אלו הם התנאים הכי עדכניים. אם אתם עומדים באחד מהתנאים הללו או ביותר, תוכלו להירשם להגרלה.

איך נרשמים למחיר למשתכן?

אחרי שווידאתם כי אתם עומדים בתנאי הסף, תוכלו להירשם להגרלה. ההרשמה להגרלה מתבצעת דרך אתר שמרכז בתוכו את כל ההגרלות השונות. אתם מבחינתכם בוחרים את הפרויקטים השונים על מי המיקום שלהם או על פי תנאים אחרים. לכל הגרלה נרשמים בנפרד, על מנת שתוכלו לעשות בחירה שמתאימה לכם. כמובן שתוכלו להירשם למספר הגרלות שונות על מנת להגדיל את הסיכויים שלכם. חשוב מאוד שתרשמו בזמן, על מנת שלא תמצאו את עצמכם מפספסים הגרלה כזאת או הגרלה אחרת.

האם צריך לקחת משכנתא?

למרות הסבסוד של המדינה, עדיין הדירות במסגרת הפרויקט הן לא כאלה שתוכלו לרכוש ללא משכנתא. נדיר מאוד לשמוע על זוגות צעירים שהצליחו לרכוש דירה ללא משכנתא. אפילו אם הם עלו בהגרלה של מחיר למשתכן, עדיין ישנה חובה לקחת משכנתא. יועץ משכנתאות מומחה יכול לבחון את המצב, ולבחור את המשכנתא שתהיה הכי טובה לכם. משכנתא שתאפשר לכם לדעת כי אתם תוכלו לעמוד בה לאורך זמן. אין סיבה שתיקחו משכנתא שתסבך אתכם מאוד בהמשך הדרך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here